INFO
Categories

Wywołaj u swojego klienta „Efekt Zen”

Jak stworzyć kampanię, która skutecznie dotrze do rozkojarzonego klienta i zwiększy Twoją sprzedaż? Tym właśnie zajmuje się adVIDEA, żebyś Ty nie musiał się tym martwić!

Przebodźcowany – przemediowany klient 

Robimy kilka, czy nawet kilkanaście rzeczy na raz. Pochłania nas multi-tasking i multi-screening.  Z identycznym rozkojarzeniem absorbujemy media – nasz wzrok ślizga się chaotycznie po ekranie telewizora, gdy skaczemy po róznych kanałach, żeby zaraz potem zająć się smartfonem, a następnie przesiadamy się na laptopa, żeby przeskrolować ekran i obejrzeć „poważniejsze rzeczy”. Potem wracamy do telewizora, ale już nie z myślą o stacjach telewizyjnych, ale o odpaleniu ulubionego serialu z platformy streamingowej. Spokój, jasny umysł, koncentracja na jednej myśli. Wielu z nas marzy o osiągnięciu takiego stanu – w dzisiejszym przebodźcowanym świecie Zen jest towarem luksusowym. 

Dlaczego stawiamy na kampanie video online? 

Video jako forma przekazu, z powodzeniem funkcjonuje w reklamie od lat, jednak wzmocniła się po okresie pandemicznym i nadal się rozwija. Format video jest pozytywnie odbierany przez użytkowników. 73% ankietowanych uważa, że krótkie video to najlepszy sposób na zapoznanie się z produktem, podczas gdy tylko 11% z nich wybierze w tej sytuacji artykuł. Wzrosła oglądalność nie tylko krótkich form video, ale również długometrażowych – to już zasługa platform streamingowych.

W torcie reklamowym w 2021 roku nastąpił dynamiczny wzrost udziału formatu video. To już 14% tortu, co oznacza dynamikę wzrostu na poziomie 21,8% w stosunku do roku 2020. Jeszcze bardziej imponujące przyrosty odnotowano w formatach graficznych łącznie (display + wideo) – 46,6% udziałów w zeszłym roku, co sprowadza się do skoku o 50% w stosunku rok do roku. A ten skok trwa nadal. 

Jak to powiedzieć?

Zespół AdVidea wie, że koncentracja na video online to dopiero początek długiej drogi. Treści video trzeba wymyśleć, perswazyjnie opracować kreatywnie, potem odpowiednio wyprodukować, tak aby nic nie zgubić z tego, co decyduje o trafności scenariusza. Walka o zauważalność video prowadzona jest na wszelkie sposoby, z użyciem najbardziej zaawansowanych technologii i psychologicznych taktyk. Wszystko po to, żeby efektywnie wykorzystać każdą złotówkę. W adVIDEI wiemy jak to robić, nie przepalając budżetów i zwiększając viewability kampanii video. 

adVIDEA – „czy ja nie mówiłam Ci tego 10 razy?”

adVIDEA na multi-tasking i rozkojarzenie targetu odpowiada podejściem cross-channelowym. Zadajmy pytanie – co będzie bardziej perswazyjne i motywujące? Jeżeli ktoś usłyszy tę samą rzecz 10 razy z ust jednego człowieka? Czy jeżeli ten sam człowiek usłyszy zbliżone treści 1 raz, ale z ust 10 różnych ludzi. Każdy z nich trochę inaczej rzecz ujmie, ale „core” przekazu będzie zachowany. Co wtedy się stanie?

Skuteczność będzie wyższa. Stosując kampanie cross channel potrafimy nadążać z naszymi komunikatami za rozkojarzonym i wiecznie zmieniającym ekrany klientem. Docieramy do niego atakując go z różnych źródeł, z różnych ekranów i w różnorodnej formie. Oczywiście, nie da się opamiętać klienta i zmusić do pełnej koncentracji. Można jednak umiejętnie włączyć się w jego taniec rozkojarzeń i multi-tasking, żeby trafiać do niego w momencie, kiedy jego świadomość jest nieco uchylona.  

adVIDEA – gwarancja 4Z 

Za adVIDEĄ stoi precyzja domu mediowego PRO media house. adVIDEA daje gwarancję 4Z na kampanię i ręczy za to, że PROspect (najbardziej perspektywiczny klient) Twoją kampanię: Zobaczy, Zauważy, Zrozumie i Zapamięta, a stąd już niedaleko do podjęcia decyzji zakupowej. adVIDEA daje też konkretne obietnice – gwarantuje zasięgi realnej widoczności kampanii, czyli viewability. I zawsze tych gwarancji dotrzymuje. Jak to robi? Przekonaj się sam i skontaktuj się z nami!  

Źródło: https://raportstrategiczny.iab.org.pl/wp-content/uploads/2022/06/Raport-Strategiczny-2022.pdf